Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Коротяєв Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Коротяєв Б. І. 
Освітній простір: очікування та виклики часу й життя : монографія / Б. І. Коротяєв, В. С. Курило; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". - Луганськ, 2009. - 308 c. - Бібліогр.: с. 271-307. - укp.

Висвітлено національну доктрину розвитку освіти, проаналізовано результати її реалізації. Охарактеризовано сучасний стан освітнього простору, визначено вектор його розвитку в Україні. Досліджено очікування учнів і професійні сподівання учителів сучасної школи. Розкрито перспектви розвитку вищої освіти та вітчизняної педагогічної науки.

Освещена национальная доктрина развития образования, проанализированы результаты ее реализации. Охарактеризовано современное состояние образовательного пространства, определен вектор его развития в Украине. Исследованы ожидания учащихся и учителей современной школы. Раскрыты перспективы развития высшего образования и отечественной педагогической науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 + Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коротяєв Б. І. 
Педагогічна філософія : монографія / Б. І. Коротяєв, В. С. Курило, С. В. Савченко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 339 c. - Бібліогр.: 401 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні засади та проблеми розробки педагогічної філософії (ПФ) як нової галузі педагогічного знання. Охарактеризовано емпіричну базу ПФ. Дану філософію розглянуто як вчення, спосіб життя всіх учасників освітнього простору та як світоглядний погляд на майбутнє освіти. Увагу приділено питанням філософії дошкільника, школяра, студента, вчителя, викладача ВНЗ і управлінців. Розкрито особливості філософії професійно-педагогічної діяльності, орієнтованої на учнів дитячого та підліткового віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734390 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коротяєв Б. 
Освіта - точка відліку / Б. Коротяєв // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 166-173. - укp.

Проаналізовано стан сучасної освіти, освітній простір. Визначено роль дорослих щодо розвитку навчання дітей. Висловлено критичні зауваження щодо роботи Міністерства освіти і науки України (МОНУ). Зазначено, що українська освіта має йти шляхом розвитку, адже має багато чудових напрацювань, одне з яких - Тернопільський комерційний інститут, який працював як вільний вищий навчальний заклад. Досліджено роль вільної вищої освіти для майбутніх абітурієнтів. Описано переваги такої освіти з досвіду вузу. Зроблено висновок про педагогічну науку, яка дихає не киснем, а отрутою бюрократичних систем - заборонами, розрішеннями, стандартами і багато чим іншим, тому і самих проектів, в яких би обговорювались наукові експериментальні школи і вузи не існує.

Проанализировано состояние современного образования, образовательное пространство. Определена роль взрослых в развитии обучения. Высказаны критические замечания по работе МОНУ. Указано, что украинское образование должно идти по пути развития, поскольку имеет много замечательных наработок, одно из которых - Тернопольский коммерческий институт, работал как свободный высшее учебное заведение. Исследована роль свободного высшего образования для будущих абитуриентов. Описаны преимущества такого образования из опыта вуза. Сделан вывод о педагогической науке, которая дышит не кислородом, а ядом бюрократических систем - запретами, разрешение, стандартами и многим другим, поэтому и самих проектов, в которых бы обсуждались научные экспериментальные школы и вузы не существует.

The state of modern education, educational environment. Defined the role of adult development training. Indicated that the Ukrainian education should follow the path of development, since it has many wonderful developments, one of which Ц Ternopil Institute of Commerce, has worked as a free higher education institution. The role of free higher education for future entrants. The advantages of such an education from the experiences of high school. Concluded that teaching science, which does not breatheoxygen, and bureaucratic systems, the poison - prohibitions, permit, standards, and many others, and therefore the projects themselves, which would be discussed scientific experimental schools and universities do not exist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коротяєв Б. 
Освіта - точка відліку / Б. Коротяєв // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 166-173. - укp.

Проаналізовано стан сучасної освіти та освітнього простору. Визначено роль дорослих у розвитку навчання дітей. Висловлено критичні зауваження щодо роботи МОНУ. Зазначено, що українська освіта має йти шляхом розвитку, адже має багато чудових напрацювань, одне з яких - Тернопільський комерційний інститут, який працював як вільний ВНЗ. Досліджено роль вільної вищої освіти для майбутніх абітурієнтів, описано переваги такої освіти з досвіду вузу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Управління економічним розвитком: проблеми теорії і практики : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф. / ред.: В. В. Дубінін, Б. І. Коротяєв, О. О. Пелих; уклад.: Л. І. Скорописова; Донбас. держ. пед. ун-т, Слов'ян. райдержадмін., Академ. центр Руппін, Мішкольц. ун-т, Петрошан. ун-т. - Луганськ : Ноулідж, 2013. - 260 c. - (Крим. ПУЛ міжнар. наук.-практ. конф.). - укp. - рус.

Викладено теоретико-методологічні основи економіко-математичного моделювання процесів управління економічним розвитком підприємства. Розглянуто інтегральну модель реінженірингу як інструмент антикризових стратегій. Охарактеризовано окремі функціональні аспекти елементів інфраструктури аграрного ринку. Запропоновано напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності України. Вивчено особливості аудиту дебіторської заборгованості. Викладено деонтологічні засади покращення іміджу ЗНЗ. Проаналізовано значення педагогічних з'їздів у розвитку взаємодії педагогічних ВНЗ і загальноосвітніх шкіл у 1970 - 1980-х рр. З'ясовано мотиваційні чинники робітників кам'яновугільної та металургійної галузі Донецького регіону в кінці ХІХ - початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(0) + Ч21 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783024 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського